Hoe kan ik je helpen?

Veel gestelde vragen

We helpen je graag bij het kiezen van de juiste maat, bekijk de maattabel hieronder om een keuze te maken. Mocht je er niet uitkomen kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen zodat we je kunnen adviseren in het kiezen van de juiste maat.

Alle producten van Tannery worden dezelfde dag, mits de bestelling voor 12.00 uur is binnen gekomen, verzonden. Je ontvangt een email met daarin de track and trace code zodat je het pakket kunt volgen.

Wanneer er meerdere artikelen per bestelling gedaan worden, wordt het aangeleverd

als pakketpost. Je ontvangt een track and trace code per mail.

Bestellingen geplaatst in het weekend worden op maandag verwerkt.

 

c

 

[/acordion-item]

Zijn de artikelen niet naar verwachting of is er een andere maat nodig? Dat kan uiteraard voorkomen en is bij ons gelukkig geen probleem.

Vul hier het retourformulier in en voeg deze bij de retourzending.

We vinden het fijn als de retour in de originele verpakking bij ons terugkomt.

Retouradres:

Middelstraat 34
5176NK
De Moer
Nederland

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen wordt deze verwerkt en de terugbetaling in werking gezet.

Je ontvangt van ons een bevestiging zodra wij de artikel(en) hebben verwerkt. Het moment van verzenden tot het verwerken van de retour duurt maximaal 5 werkdagen. Zodra je de bevestiging hebt ontvangen, duurt het maximaal 3 werkdagen voordat het aankoopbedrag terug wordt gestort. Let op, het bedrag wordt altijd teruggestort op de manier waarop de betaling is gedaan.

In dit geval kunt je het best zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen.

Wij hanteren de voorwaarden opgesteld door de Stichting Webshop Keurmerk. De voorwaarden zijn zo opgesteld dat zij voldoen aan de Nederlandse en Europese regelgeving.

De voorwaarden zijn te vinden op:
http://www.keurmerk.info/Resources/Voorwaarden_NL_PDF